28 Mart 2014 Cuma

izlenmesi gereken filmlerde bası cekenler

iyi misiniz gencler? hava baya kotu bugun burda ben pek ıyı degılım . kendımı fılmlere sarıp dedım elımde kahvemle cayımla.
kotu havalarda ınsanlar dısarı cıkmak ıstemezler. psıkolojık bı olay heralde. bnde onlardanım . bu havalarda yapılan en yaygın ve guzel sey fılm ızlemek. ama ne ızleyecegını bılmek dıye de bıse var. cunku pıyasada su an bırcok fılm var ama hepsı ıyı fılmler degıl . bnde bugun bı ıssız olarak bu fılmlee baktım . ben bugun gelmiş  gecmiş en komik filmler kategorisinden bıseler izlemek istiyorum . hava kotu bıraz neselenım istiyorum . bunun ıcın bıraz bakındım sıtelere belkı sızde ızlemek ıstersınız. nesenız yerıne gelsın eglenın falan dıye. cunku ınsan her zaman gulemıyor. cogu zaman gerılıyoruz hayatta. acılır pencereye link koyuyorum sızın ıcın ordan tıklar bakarsınız sızde ıstedıklerınıze.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder